<3

Har en sjuk ångest och har inte sovit på snart 24 timmar. Har ont överallt och har suttit och gråtit till My sisters keeper nu i typ två timmar. Galet bra men sorlig film! Och när jag väl börjat gråta kan jag inte sluta heller, för då kommer allting på en och samma gång. Minns dock inte sist jag grät, men det är mycket längesen! Försöker torka bort tårarna med papper och tröjärmen men det vägrar sluta alltså. Bara kommer mer och mer hela tiden. Och på det sitter jag och skakar av kyla. Och med min ångest kan jag säga att William inte gjorde det bättre.. Blir så arg, och så less, och så.. jag vet inte! Sitter här och tycker synd om mig själv iallafall.. men varför skulle jag inte? Min blogg ;) haha! Nä, nu ska jag lägga mig i ett fucking bad och sen ska jag.. ja, vi får ju se vad som händer sen. Ha en bra.. morgon! Hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0