<3

HAHAHA! Ja, tur att det finns vissa personer som verkligen kan göra natten till tidsfördriv. Tydligen så skulle vi träna mig på att vara bra på att ta komplimanger? Dom sa att jag skulle svara tack&detsamma till allting, så dom började med: Fan vad fin du är. Och fortsatte med: du har fin kropp. Och i slutet av allting så säger dom: Du är jävligt bra i sängen.. HAHA! What? Sen när vet ni det mina kära pojkar? ;) nej, det vet ni inte. Så fuck off! haha. Och sen skulle vi tydligen spela något spel, så dom frågade alla om vi hade såhära.. ritnings-grejs på msn, och alla hade det, så vi spelade fyra i rad..? helt jävla totalt borta i huvudet. Och sen kopplar dom in så vi är fyra stycken när dom ringer, och fulla var dom allihopa. HAHA! Shit.. Nä, gud. Luleå imorgon dirr jag vaknar! jag saknar dom <3 puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0