I somehow find, you and I collide

Tänkte skriva lite om dagen/kvällen. Har faktist varit skitmysigt! :) Började med att jag vaknade runt halv fyra, och skulle till munksund och träffa LÅ. Blev dock inte så, utan hamnade på busstation! Träffade casper, men han skulle hem och käka, så jag och Frida gick till "emo-träffen" eller vafan dom nu sa att det var? Sen till sunes och träffade folk, sen till stan och träffade parre, och tillbaka till busstationen där alla var! Sen drog jag till Munksund. Efter det for jag, jens, casper, linnea, rasmus och mohammed till nalli <3 skitmysigt! dom badade, jag fotade. Sen basta dom och jag satt och smsa! Sen upp till Nalli's rum och kikade film. Skitmysig kväll faktist! Tackar för den :) Imorn blir det nalli, hon sover hära <3 puss på det, och godnatt. Lite bilder;


Linnea och Jens, sötnosar!


Nalli och Rasmus <3


babe och jag kollar filmer ;>


snygging!


du är bäst babe


aw, så söt :)


Jens och Rasmus <3


mohammed, casper, nalli, rasmus, jens och linnea <3


Rasmus och Nalli <3


haha, älsk och mohammed :)


söt-linnea och snäll-jens <3333


så jävla fin. Linnea <3


åh, snyggjävel! Nalliiii <3


mina babes :)


avslutar med denna, på mohammed och jens. Tack för kvällen <3

Kommentarer
Postat av: natalie

jag saknar dig =)

2009-08-18 @ 22:01:54
URL: http://natalieansell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0