To me you'll be forever sacred, I'm dying, but I know our love will live!

Undra om dethär gör mig emo? Att jag bokstavligt talat älskar Tokio Hotel. Jag menar; allt är ju emo nu för tiden. Svart hår, att man skär sig, vilka kläder man har, hur håret ser ut. Okej, man ser ju vilka som faktist är emo, men bara för att man har svart hår, gör det en emo? bara för att jag lyssnar på tokio hotel, gör det mig emo? när en människa mår så dåligt att hon/han skär sig, gör det henne/honom emo? Spelar ingen roll. jag ÄLSKAR tokio hotel, kalla mig emo eller vad ni vill, men ingenting kan få mig att ändra min åsikt. Dessutom; Tom Kaulitz är ju bara FÖR snygg! ;) eller vad säger ni? :D


Tom <3


tokio hotel - sacred <3

Kommentarer
Postat av: emelie

BILL ÄR SÅ MYCKE SNYGGARE <333333333333333333

2009-08-27 @ 15:03:32
URL: http://emelielaestander.blogg.se/
Postat av: nalle

då e jag ox EMO !!! O.o



Tom e as snygg !!!

2009-08-27 @ 16:42:36
URL: http://nallelie.blogg.se/
Postat av: isa

Skit i om dom är snygga. Jag älskar Tokio Hotels tyska skiva och jag har den också på engelska. Jag är emo som fan men dom har sjukt fina texter. Sen så, kan faktiskt 'normala' människor må dåligt, 'normala' människor kan vara självdestruktiva. SEN är det otroligt frustrerande och sorgligt att allting måste hamna i en kategori och att alla ord nöts sönder. Ingenting betyder ju något längre.

2009-09-02 @ 15:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0