Så less.

Seriöst, kissie, dessie och paow. Finns ingenting värre! Vi säger; Dessie.. provocerar somfan, blivit avstängd minst 2 gånger och lär sig aldrig. Förstår inte att alla läser hennes blogg för att dom hatar henne, ingenting annat! Kissie, 18 år och bloggkaraktär. Jag menar - vem tror seriöst att hon är sån irl? Inte jag, inte för fem öre. Men vem vet? Vissa är ju så jävla skruvade i huvudet, men.. Läste någon artikel på aftonbladet där dom hade interljuvat henne och frågat skillnaden mellan Kissie och Alexandra (som hennes riktiga namn är, vilket gör att jag skäms. Bokstavligt talat!) Där hon sa att Kissie bara är en bloggkaraktär som provocerar och får alla att bli haters, men vilket också lockar till mer läsare. Fan vilken idiot säger jag bara! Hon gör ju totalt bort sig. Brukar ju stå i tidningar och på andras bloggar hur hon är irl, och det är ju inte för fem öre värre än bloggen! Sen har vi ju Paow.. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om henne, för trots att alla tre är fuckade i huvudet så är hennes blogg den jag läser mest (av alla 3 alltså!). Dock kan man aldrig hålla sig ifrån att läsa heller, för trots deras hårfärg, vilket bevisar hur dumma dom egentligen är, och alla blondiner behöver inte ta åt sig, för alla är inte lika dumma, deras provocerande sätt, deras idioti, deras irriterande bloggar " XOXO, i know you love me. kisses, " vilket bara är skrattretande, så är det så grymt kul att läsa på tre idioter som skämmer ut sig för minst 40,000 svenska människor varenda dag! Men jag blir så irriterad. Tycker verkligen att sverige hade klarat sig utan domhära.. verkligen! Aja, nu fick jag sagt det jag ville, så.. ska göra mackor sen sova vidare, och sen blir det supaaa! Puss.

Kommentarer
Postat av: E

Sv - vad snällt :D



Glöm inte att anmäla dig till Veckans blogg hos mig :)

2009-08-28 @ 14:44:37
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0