Oscar hallgren!

Något som sårar mig ganska hårt är att du faktist brukade vara min bästavän. Vi träffades där sommarn 2008, eller någon gång före det, via kevin och folket. Vi blev gode tighta rätt fort och tillslut var vi oskiljaktiga. Vi blev bästa vänner på kort tid och ärligt talat trodde jag att det skulle vara föralltid, precis som vi lovade varandra! Du är den bästa jag någonsin haft och dom dagarna utan dig är dagar jag bara vill lägga mig ner och dö, för jag saknar dig av hela mitt hjärta! Det finns så mycket minnen, oscar, dåliga som bra. Och det finns så mycket som hänt, men vi har alltid tagit oss igenom det tillsammans, vad det än har varit. Det sårar mig att veta att vi inte är dom vi var då, och det är svårt att förstå att så stor förändring har hänt. Och att det hände just oss kunde jag inte ens föreställa mig! Du har varit min bästavän och bror genom den största delen av mitt liv, och trots att vi bara känt varandra lite mer än ett år så känns det som vi känt varandra hela livet, för du är den personen här som vet mest om mig. Och du? Vad som än händer med oss och med denhära fuckade världen så står jag kvar här. Jag är här när du behöver mig, precis som förut.. Jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag menar det! du är världens bästa bror, oscarhallgren i mitt hjärta föralltid.. det vet du <3


Kommentarer
Postat av: oscar

Alexandra Wikman, Jag älskar dig precis som förr! Allt gick åt skogen mellan oss.. Men som du sa att vi "var" oskiljaktiga .. VI ÄR OSKILJAKTIGA HJÄRTAT! Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, Jag kommer alltid finns där vid din sida<3 Älskar dig syster<3

2009-09-22 @ 15:09:18
Postat av: Pepps

DRA HÅRET PÅ SÖTA OSCAR HAHA

2011-12-24 @ 23:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0