Ken ring - ber en bön <3

Sitter här med Natalie. Vi vaknade för ett tag sen! Vaknade till ett litet mindre kul sms, men det löser sig, för det gör det alltid. Hm, igår.. Började med att jag vaknade halv tio och skulle till skolan, för jag trodde jag började 10! Drog till skolan, mindre kul, träffade dock lite folk åså, så det var det faktist lite värt. Men efter 2 timmar dära, (planerade att skolka eftersom dom inte börjat räkna frånvaro än) så fick jag veta att jag var ledig. Fan va surt! Drog iallafall till sunes med Pessa och Sluggan, sen vidare till Räkan och träffade mina babes! :) Efter det hem till Amelie, fast jag och Natalie skulle hem till mig nästan direkt, så vi drog till Ica :) Pappa hämtade upp mig där och Natalie drog hem, för vi bestämde att hon skulle komma sen. Jag drog iallafall hem.. Och svintrött var jag kan jag lova! :/ Somnade och sov till 10 över sex. då blev det gode brottom. Skyndade mig till Natalie och sen vidare till stan, sen hockeyn! Träffade mina småpojkar, poppe och viktor! :) haha.. Stod med dom resten av matchen, och jag svär; jag har saknat hockeyn mer än någonting annat! så det var fett skoj :) Nästan glömt hur bra man mådde bland klacken! Haha :> efter det drog vi iallafall ner till stan. blev lite smått.. äh, jag vet inte. blev massa skit där nere iallafall, så vi drog hem igen :p satt vid datorn och kollade film, sen direkt i sängen! somnade fort, och vaknade nu för ett tag sen. Om ett litet tag ska vi till stallet med bäkk och jw, sen ska vi till nalle och bada bubbelpool och basta, sen cruisingen! Ses ikväll? puss so long!



love it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0