jag älskar dig, jag kommer aldrig släppa taget

Tja. Blev en heldag med olivia! :) Drog till olivia vid .. äh, jag minns inte ens vad klockan var! ;p vi fixade oss och drog in till stan! Väl där skulle alla till tages och bada, så vi drog iväg :> blev dock inte direkt på tages, men där i närheten :) jag badade med kläder ;p sen hem till olivia och böt kläder, och sen tillbaka till stan och umgicks med folket :) käkade på sunes. Tack för det roffe :) <3 ..sen satt vi utanför sunes och snackade på om allt och ingenting, sen skulle vi och bada igen men stack hem till olivia före, och tog på oss "badkläder" och sen stack vi iväg :> då var det jag, casper, olivia, stralle, mohammed och rasmus som badade, trorjag? dom kastade i mig :< hahaha! Sen bestämde vi oss för att åka och grilla :) stack till grillplatsen, sen hem till mig och hämta hamburgare (h) sen tillbaka dit. Ingen grilla dock (a' hahaha! (: var trevligt ändå. Hade börjat bli lite kyligt men vi var på att bada iallafall, så det blev de.. Mohammed, jag, rasmus och stralle och än en gång putta dom i mig ;> hahaha! :( var skoj ändå! Sen hem till mig och bytte kläder, och tillbaka dit ;> sen .. jaa.. minns jag inte så mycket mera?! Blev lite -depp- på slutet dära, men det löste sig. Tack för pratet olivia, betyder! <3 ..nu ska jag sova, sen blir det heldag med olivia igen :') puss på det, och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0