Fredric - inga kan älska som vi,

Har inte glömt dig har bara valt bort, allting som vi hade för det känns svårt. Kan inte längre stå där brevid, med hjärtat som lider när texterna skrivs. Har ingen sympati för ditt sätt, Det känns i mitt hjärta men det känns inte rätt! Sjukt, men shit va mycket minnen som det är svårt och glömma bort, det är svårt och somna om. Saknar alla kvällar, stunder, helger. Hatar att du väljer någon annan istället! Du va mitt allt men idag känns det skit, för jag vet; finns ingen som kan älska som vi.  När jag blickar tillbaks i mitt liv, känns det precis exakt som vi. Hade våra mål, men aldrig nådde fram. Det satte sina spår, nu står jag helt kall. Vinden har vänt, inte hållet jag valt. För livet jag tänkt mig är långt ifrån bra. Skriver så mycket så min penna gått av - utan dig så är jag bara hälften så bra! Jag skulle offra vad som helst för vår kärlek, det kunde kosta mer än allting i världen! Jag skulle be på mina knän om det krävs, för du betyder mer än det bästa i min värld. Tänk om vi bara sket i alla andra, tänk om vi bara kunde va tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0