I can say; I'm finally over you.

Okej. Skrev nyss ett sånthär långt och onödigt inlägg, men jag suddade alltihopa! Det gör jag jämt när det låter fel, och ingenting jag skriver blir rätt längre. Det låter inte rätt! På nått sätt får jag inte med allt jag vill säga, och jag tror det är för att det finns så mycket oklart än. Så mycket saker som inte är färdiga! Antar att det är därför, varför skulle jag annars sudda allt det jag skriver? Finns inte så mycket att skriva heller, och ändå blir det som en hel novell. Rätt störande! Men man kan förklara allting på så många olika sätt.

Iallafall så är jag glad för att dethär snart är över och jag får återgå till att leva mitt liv igen.. kanske! äh, det borde vara så. Dom lovade att lämna mig ifred efter domhära samtalen så jag hoppas att dom för en gångs skull håller det dom lovar! Jag saknar min gamla soc-gubbe! Han skulle aldrig se ner på mig eller överhuvudtaget säga något nervärderande för att såra mig. Han hjälpte mig i alla lägen, men även han var en av alla som bara svek. vilket gör rätt ont, för det är den första soc-grejen jag någonsin litat på och någonsin kommer lita på. Men som sagt, han svek, precis som alla andra!

Ehm, jag vet inte varför jag skriver allt dethära. Jag tror jag saknar min storasyster också! Ni vet denhär bästa Malin aka. Mandarinklyfta? Haha! Bästa personen i hela världen. Min favorit och min andra halva och helt klart min bästavän! Äh, jag bara svamlar på. Blir nog ett konstigt inlägg som ingen orkar läsa anyway! ;D

..så, vart ska jag avsluta? Godnatt kanske. Fast jag vet att jag inte kommer somna eller överhuvudtaget gå och lägga mig än. By the way, så kan jag säga att Paris Hilton's My new BFF är klart nu. Trorjag? Och rätt person tog hem alltihopa, vilket kändes rätt jävla skönt, även fast jag tvekade på att hon skulle vinna eftersom att det var massa skitsnack om att hon bara gjorde det för att få hjälp med karriären. Vilket skitsnack! :) skulle hon lipa då? idioter! Äh, jag vet inte. Skitsamma. Inte så insatt i skiten även fast jag var jävligt insatt. Hur går det till? Jadu, nu drar jag härifrån innan jag snackar på mer bullshit. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan, vad tycker du om låten i mitt senaste inlägg? Kraam

2009-08-12 @ 06:05:47
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var Britney som vann, eller hur?

2009-08-12 @ 08:40:53
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/
Postat av: sandra

jag läser då din blogg:p

2009-08-12 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0