Hemma.

Blev en riktigt trevlig kväll faktist. Bilderna kommer läggas upp på pixbox när jag får tid, ork och när datorn slutar lagga sönder! Orkar inte. Iallafall så drog vi somsagt in till stan, med rasmus och jocke. efter ett tag drog vi dock hem igen och käkade på frasses ;> det var gott, så innihelvete! Satt finfint detdär. Och innan det attackerade en geting mig, och har nog aldrig känt på mer smärta än det, fysatan vad ont det gjorde! :( gick iallafall bra. Stickan fastnade i mig, så försökte ta bort den, men efter ett tag gav jag upp. Sen drog jag till kent och fick veta att det inte alls var en jävla sticka! :o haha. Orkar it ^^ aja, löste sig till det bättre iallafall och det blev stan igen ;p var med en jävla massa folk, minns dock it alla? Sen drog vi till tages med Tina, Jenny, Rasmus och Stralle och badade! :) Efter ett tag kom Jens, Kevin och Didde förbi. Didde stannade ett tag! :) höhö! Sen skulle jag och rebecca hem, så vi drog! ;p nu har jag bara suttit här ett jävla bra tag! skönt, och lugnt. Snackar med casper ♥ på msn & lite sånt =) mys! Ska nog lägga mig och kika film på ett tag, sen sova. Lär behövas! Ha en bra fortsatt kväll eller något, nu gittar jag. kyss! :)

by the way; aaLx.pixbox.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0