Hannah montana - the movie (H)

Okej, seriöst.. har just sett "the movie of my life" eller något. Nej, men seriöst.. Hajna.. vafan hette han ens? MINNS INTE, OCH BRYR MIG INTE. Lucas Till heter han iallafall, och sjukt snygg är han! Lik Casper enligt min syster? Inte vet jag! Eller ja, jag tycker då inte det x) Here we go;


snygg eller snygg?

jag röstar på svinsnygg, för det är verkligen vad han är. Haha! Anyway.. Borde ha sovit för längesen, men några idioter retade upp mig! Så sjukt trött på dom båda två. Usch! :p aja, ska nog ta en macka eller något, eller försöka lägga mig framför tv;n och sova. Får se hur jag gör, men trött är jag =) och måste ju orka hela dan imorn, för det är ju Luleå - Skellefteå. Tur att det är helg iallafall, + ingen 'vanlig' arbetsdag eller vad jag ska kalla det. Nu drar jag allvarligt.. puss! :)

casper <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0