finast eru ;>;>;>;>

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Håller jävlat på skratta ihjäl mig pågrund av ett av Tinas blogginlägg tidigare i veckan. Fail på poppe där måste jag säga. HAHAHA! Ni måste bara se det alltså :D Poppe failar rejält. HAHAHA! Kolla filmen. så jävla skoj ;> aja.. ehm.. ska jag berätta något intressant från min dag? Det finns jävlat ingenting att berätta. Jag har legat i sängen precis hela jävla dagen. Casper och Pessa joinade mig där några gånger :> hahaha! Gullungar är dom :) försökte få mig på bättre humör hela tiden men lyckades verkligen inte bra.. Och ja, för alla som ville veta, jag är hemma! Ehm.. nu har jag sett film med pappa och .. ja, den var lite konstig men faktist hyffsat bra :) trodde jag inte! men så gåre ;>

Imorn ska jag och bada med liiiite ppl ;> blir mys det med, och ni kan ju alltid höra av er. Ett sms skadar aldrig :> sen blir det väll stan antar jag! hoppas bara att vädret är lite bättre än det var idag ;o kan ju alltid hoppas! aja, pusshej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0