Ehm..

Jag vet inte om dethär inlägget kommer bli kort eller långt. Finns så mycket jag vill få ur mig, men kan inte bestämma mig för att skriva om mina känslor eller om min gårdag! Båda två är som berg o dalbana. Ehm.. Ja, igår var det upp och ner och mina känslor är upp och ner. Perfekt beskrivning! Men för respekt till andra som jag inte vill dra in, och för andra jag inte vill vara svag för, berättar jag om min gårdag. Det blir bäst så!

Började med att jag och Natalie åkte hem till henne för lite "förtagg" eller vad man ska kalla det. Vi badade jacuzzi! Inte illa kan jag lova er. Det var mysigt somfan! Efter det duschade jag, sen hon, sen gick vi upp och började fixa oss. Sen käkade vi! :) Det var gott somfan. Haha ;p sen bestämde vi oss för att dra in mot stan, vilket vi gjorde. Markus och Fanny lånade min moped till norrfjärden. Dom kom inte tillbaka förän tre - fyra timmar senare. Under tiden träffade jag massa folk, massa jag inte sett på flera år och månader och shit. Mycket trevligt! :) Sen kom luleåborna och vi hade svinskoj ;b minns inte så mycket, men jag minns att det var skitkul :) Sen åkte vi hem, jag och Nalle, men tillbaks till stan lika fort för att William slogs! Det var irriterande :p sen skulle William sova hära, så vi åkte bil till öjebyn! Somnade rätt fort när vi kom hem. Kvällen var lätt värd "besväret", bara tråkigt att det var sista cruisingen för i år. Äh, det händer nog "mycket" roliga saker under vintern.. eller inte! Vintern är kall. Aja, nu ska jag och syrran se på 17 again. Förväntar mig inte att den ska vara speciellt bra, men det är det inte många som har gjort och när dom har sett den har dom ändå tyckt den var grym, så får väll ge den ett försök. Godnatt. Skriver efter skolan imorn! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0