du och jag blev ett med våra läppar tillsammans!

Hallå (: denkka var här och rökte med mig igen inatt, hahaha. Sen låg vi och lyssna musik i mitt rum och halvsomna :( sen drog han iallafall, och jag somnade.. Vaknade för ett tag sen av att pappa ringde och frågade vem som har kört gräsklipparn? Kom på att rasmus testa den typ 5 minuter igår -.-' haha! (: inte för att han var så mycket sur men, ändå :) han hade kunnat vänta så jag fick vakna! ..iallafall så vet jag inte vad som händer idag! ^^ får se på det alltså. finns typ knappt nånting att göra längre ;p blir väll stan som vanligt. Kanske träffa casper? saknar han =) men vi får ju somsagt se ;p nu ska jag dra mig och duscha och käka nått :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0