Danish - Le igen.

Denhär dagen kan knappast bli bättre. Somnade visserligen åthelvete försent i natt, men löste sig relativt bra iallafall! Tur det. Blir en tidig kväll iallafall, och det ska bli skönt måste jag säga! Dagen började med att pappa kom in och väckte mig kvart över sju, så jag gick upp och käkade lite, sen drog jag till Rebecca och vi fixade oss. Mopeden hade barkat, så pappa skjutsade oss till skolan. Dock hade jag bara en halvtimmas lektion och sen fick vi sluta, men anyway :) Fick ju schemat, och tro mig; kan inte vara mer nöjd ;) öhm.. sen väntade jag på rebecca seriöst 2 timmar, och sen hem, sen vidare till stan. Träffade älsk-casper och folk, sen hem igen :') HÄR HEMMA fick jag veta att jag har vunnit ett playboy-halsband =D mums!!! älskar playboy, älskar halsband iofs, men.. ah, blev riktigt glad! :D och nu har jag laddat hem i taket lyser stjärnorna och ska kika på den, sen blir det garanterat nå one tree hill-avsnitt, och sen sovasovasova. Imorn blir det skola i typ en timma, sen ch, sen umgås med natalie och amelie och på kvällen blir det hockey, och efter det så sover snyggingarna hära :) grr! aja, puss så länge!


du är underbar casper! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0