barapapapapapapapapa!

Dethär har varit en skitbra dag faktist. Inga humörsvängingar, humöret på topp hela tiden helt enkelt. Fler sånna tackar, tack! Nu ska jag snart lägga mig och sova, men före det så ska jag avsluta min dag med världens bästa låt. Frida vet vilken jag menar! Imorn blir det älvsbyn och supaaaa, I guess! Lördag blir det Luleå/Boden och Cruising. Söndag, ta det lugnt och måndag börjar skolan - igen! Kirra busskort och grejer. Blir nog bra dethär ska ni se. Aja, nu är jag för trött. Kan inte hålla ögonen öppna, så .. puss :)

Kommentarer
Postat av: E

Hoppas du får en lika bra dag idag :)



Åh det vore ju så snällt om du ville göra mig glad o rösta på mig i Veckans blogg, ligger delad etta :)



http://hannaaskoglund.blogg.se/2009/august/veckans-blogg.html#comment



Där kan du klicka dig in o rösta på nr 5 ( mig ) :)



Om du röstar, skicka gärna en kommentar till min så slänger jag upp en länk till er blogg på min om ni vill :)

2009-08-28 @ 07:13:53
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0