baby!

du är så äcklig. FÖR äcklig! Du är inte värt ett skit, okej? Du är verkligen inte det! Hur fan i helvete kunde jag vara så jävla dum i huvudet att gå på dina äckliga lögner gång på gång? Okej, jag är inte mer än människa och absolut inte bättre än någon annan, men jag är heller inte den personen. Jag fastnar inte så lätt! Men dina lögner, alla falska ord som du sa, det var så jävla underbart att höra på. Så jävla synd att du inte menade ett ord av dom! Men en sak ska du ha jävligt klart för dig, Du är inte värt ett skit somsagt, du är inte värd att jag ska kolla på dig ens. Och jag tänker inte lägga ner en sekund till på att försöka prata med dig. Du är fan den stördaste personen jag stått öga mot öga med i hela mitt liv!

Och för er som undrar; Ja, jag och Olivia är vänner igen, och det är bara så det är och kommer vara. Ni som inte tål att se det; kolla inte då, för jag ändrar inte min åsikt för att ni säger det eller vill det! fuck no. Så olivia; Tack hjärtat! Du gör min dag så mycket bättre och jag älskar dig. <3

..och tack till pessa&casper, för att ni är så otroligt underbara och finns där när det är något. Hade aldrig tagit mig såhär långt utan er där, som stöttar mig igenom vad som helst. Finns inga ord för er två, ni är för bra för att beskrivas! Ni har lämnat ett stort märke i mitt hjärta och ni kommer alltid finnas där på ett eller annat sätt. Tack för allting, förlåt för allting och .. ja, ni är bäst helt enkelt :) <3

Kommentarer
Postat av: piinky

vem är äcklig??

2009-08-10 @ 10:38:25
URL: http://annajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0