12:34

Nu är jag vaken igen :) Var massa småbarn som kom och sprang omkring här inatt. Jw's p12;or till kompisar! Frågade efter alkohol och shit. Fan va läskigt! haha ;p lyckades somna efter många om och men iallafall, och min telefon ringde typ 130 gånger inatt. Tror det var denkka som ringde, så jag får ringa upp han senare! =) jag känner mig rätt tärd faktist. och jag vet inte om casper får gå ut idag, men om han får så ska jag träffa han :') sen blir det massa folk hos mig ikväll. Fyfan va härligt! :) vet inte riktigt vad jag ska skriva om, så slutar hära ;p skriver mera ikväll kanske. Puss :)

Kommentarer
Postat av: emma

säg casper på stan igår (a)

2009-08-05 @ 12:53:46
URL: http://eemmanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0