01:35

Jag är inte starkare än dig på något sätt, för du gör mig svag.
Jag tror aldrig jag har känt såhär förut, i hela mitt liv!
Tror du det var jag som valde dig? Nej, jag valde inte att älska dig som jag gör!
Jag valde att skydda dig med mitt liv och finnas där för dig,
vilket jag har gjort. Men vi har nått den punkten nu..
Du måste ta hand om dig själv, för jag kan inte det längre.
Allting har gått för långt. Jag är ledsen för det, men jag orkar inte mer.

och tro mig, jag är ledsen för igår.
finns det något jag skulle kunna ta tillbaka,
skulle det vara de!


I'm out. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

okej , ja de är bara hålla tummarna att du får & sköt nu de ifall du får för din pappa =)

2009-08-31 @ 09:10:19
URL: http://piinkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0